szklanenegatywy.pl Audioprzewodnik po "Szlaku bez końca" Galeria zdjęć  west

logo lgdrk nowe 180Kargowa, dnia 14.04.2025 r.

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Regionu Kozła ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Pracownik administracyjny ds. doradztwa i realizacji projektów
Wymiar pracy: ½ etatu
Miejsce wykonywania pracy: biuro LGD Regionu Kozła w Kargowej
Termin rozpoczęcia pracy: maj 2025

1.    Zakres obowiązków

1.    Współpraca z koordynatorem projektu.
2.    Gromadzenie i przetwarzanie danych uczestników projektu.
3.    Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, techniczna i archiwizacyjna projektu.
4.    Organizacja spotkań informacyjnych dotyczących projektu.
5.    Doradztwo potencjalnym wnioskodawcom i grantobiorcom oraz pomoc wnioskodawcom i grantobiorcom w rozliczaniu projektu.
6.    Wspomaganie techniczne działań monitorujących i ewaluacyjnych.
7.    Współuczestnictwo w rozliczaniu finansowym, sprawozdawczości i prowadzeniu dokumentacji.
8.    Odpowiedzialność za wdrożenia opracowanych procesów i procedur.
9.    Promowanie projektu.
10.    Organizowanie szkoleń dla Rady i Zarządu Stowarzyszenia i beneficjentów.
11.    Współpraca z innymi LGD i organizacjami społecznymi.
12.    Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika Biura.

 

2.    Wymagania konieczne

1.    Wykształcenie: wyższe.
2.    Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym.
3.    Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
4.    Udokumentowana (świadectwa, certyfikaty) wiedza z zakresu pozyskiwania i rozliczania funduszy europejskich.

3.    Wymagania pożądane

1.    Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących RLKS i wrażania LSR,
2.    Znajomość zasad funkcjonowania organizacji NGO,
3.    Udokumentowana (świadectwa, certyfikaty) wiedza z zakresu rozwoju obszarów wiejskich oraz działania Leader,
4.    Doświadczenie we wdrażaniu projektów finansowanych z EFS,
5.    Umiejętność samodzielnego przygotowania, realizacji i rozliczania projektów,
6.    Znajomość co najmniej jednego języka obcego,
7.    Komunikatywność,
8.    Umiejętność pracy zespołowej,
9.    Umiejętność samodzielnego rozwiązywania sytuacji problemowych.

4.    Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,
- życiorys, CV (zawierające informacje o spełnianiu wymagań koniecznych i pożądanych),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych CV i liście motywacyjnym,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, a także inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres Biura Stowarzyszenia:
ul. Rynek 16, 66-120 Kargowa lub złożyć osobiście do dnia 28.04.2025 r. (decyduje data wpływu). Zamkniętą kopertę należy opatrzyć dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Pracownik administracyjny ds. doradztwa i realizacji projektów. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.